Wat is de SelfService Studenten?

De SelfService Studenten is een onderdeel van het CaLi-systeem.

De SelfService Studenten gebruik je een eerste keer om extra documenten in jouw aanvraagdossier toe te voegen (dit is niet voor alle studenten van toepassing) of om online je inschrijvingscontract te tekenen.

Na je inschrijving is de Selfservice Studenten het portaal waar je als student

Om in te loggen op de SelfService Studenten gebruik je de tijdelijke account van je online aanmelding (emailadres en wachtwoord) of in het geval je al een VUB NetID hebt, moet je die gebruiken. 

Het eerste scherm van de SelfService Studenten:

 

Heb je vragen over jouw Selfservice? Bekijk dan de 'Veelgestelde vragen'. Heb je het antwoord daar niet gevonden? Stuur dan een e-mail naar de Onderwijs- en Studentenadministratie via studentenadministratie [at] vub [dot] ac [dot] be. Stuur een screenshot mee van de pagina waar je een vraag over hebt. Omschrijf duidelijk welke actie je probeert te ondernemen en hoe (bijv. met welk click path).

Werd je vraag beantwoord?